torstai 4. joulukuuta 2014

mitä sinulle kuuluu?

Heei, pitkästä aikaa. Heh.. Mitä syvimmät pahoittelut bloggailun jäännistä, mutta A en ole jaksanut B olen kirjoittanut viimeiset 2kk työssäoppimisblogia ja C mun päivät on koostuneet lähinnä hevosista, mötköttelystä ja aika-ajoin jonkinasteisesta rellestämisestä. 

#mökki
#ravit
Viimeiset 3kk, voin ihan suoraan sanoa etten muista varmasti puoliakaan tapahtuneista..
Syyskuussa olin muutamia päiviä koulussa, ennenkuin lähdin työssäoppimaan. Top-jaksoni suoritin Tikkakoskella Takapuron Annen talliorjana, asuin Jyväskylässä ja kuljin liikaa busseilla. Kahdeksan viikkoa sujahti yhdessä silmänräpäyksessä ohi ja pian syötiin viimeisenä päivänä SuperEiran voittokakkua / meitsin läksiäiskakkua. Ehkä maailman haikein päivä, meillä oli aivan super työporukka! Mutta hätä ei ole tämännäköinen, meillä on jo meinaa vähän suunnitelmia ;) 

#kummipoika ♥
#darranpoistoa
#Epenkoulutreenit
#ILMAN SATULAA,JARRUJA JA KÄSIÄ
#kamut ♥
Viime kuukausien aikaan oon ehtinyt omistaa yhden auton, jolla en ajanut metriäkään, en itseasiassa koskenut koko autoon :'D kunnes sitten tehtiin vaihtokauppoja ja nyt mua turvallisesti kuljettaa pienen pieni mansikka. Se lienee maailman söpöin ja rumin auto yhtäaikaa, haha, mutta se on silti paras!
Äitilläkin olen ehtinyt muutamaan kertaan käymään kylässä, pikavisiiteillä tosin vain mutta kumminkin. Huomatkaa, etten sanonut enää KOTONA. Se lienee voivan tarkoittaa vain yhtä asiaa. Yksi koti lisää. Mökkikaudet lopeteltu, parit vaellukset vedetty Kokkomäessä, raveissa rampattu, Pajupurolla oltu talonvahteina ja heppalaitoksen arkeen palattu. Että melekosen kiireiset 3kk takanapäin. Kiireestä huolimatta oon ehtinyt vaan OLLA kotona ja se jos mikä kuulostaa kummalliselta. Että minäkö vaan ollut. Huhhuh..

#mansikka
#parhaatpojat ♥
#schoolmoon ♥
#tee ♥
Nyt on jo joulukuu, 4,5kk koulua jäljellä ja vaikka mitä suunnitelmia tulevalle vuodelle. Hoppas att kaikki menee niinkuin pitää ja tämä ihanan onnellinen elämä jatkuu :--)

Palataan! - J
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti