lauantai 26. heinäkuuta 2014

Sekasotku

 Mhooi! Kolme viikkoo jo takana täällä Sverigessä, en varmaan koskaan opi että täällä aika menee kuin siivillä. Ainakin melkein aina sillä toisinaan kello vaan jumittaa paikallaan ja iskee aivan tajuton ikävä kaikkia kotosuomessa olevia ja vaan kaikki alkaa vituttaa.. Mutta siihenkin oon keksinyt "lääkkeen"; uni eikä varmasti muutama tirautettu kyynel pahenna asiaa.

Töissä oon tietysti viihtynyt ja oon päässyt uudellekkin tallille töihin, mutta aina tulee ne kuuluisat pari muuttujaa ja löydänkin itteni taas harmaalta tallilta puuhailemasta (lue: pomppinut siis molempien tallien välillä, vähänniinkuin pomppupallo!!). Mua se ei kuitenkaan ole tippaakaan haitannut että jouduin/pääsin harmaalle tallille, koska viihdyn satakertaa paremmin siellä. Uudella tallilla en oikein ole päässyt porukkaan samalla tavalla ja vaikka kaikki on mukavia ja homma toimii, se ei vaan tunnu "oikealta" paikalta mulle. Voinette vaan kuvitella kuinka "hypin riemusta" kun Reijo ilmoitti keskiviikkona että loppuajan pysyn harmaalla tallilla :-D

Tässä "kotosalla" ollessa en tee oikeastaan yhtään mitään järkevää. Töistä tullessa juoksen joko suihkuun tai järveen jonka jälkeen vaan makaan meritähtenä laiturilla hetken aikaa. Syön, avaan koneen yritän päivitellä blogeja useimmiten tuloksetta, jutustelen kavereitten kanssa syön iltapalaa ja painun pehkuihin. Monesti lyhyen työpäivän jälkeen mun tekis mieli lähteä tsiikailemaan miltä näyttää tuolla Siggeforalla näin keskikesällä, mutta en vaan saa aikaiseksi lähteä. Ehkäpä nyt viimeisen viikon aikana otan itseäni niskasta kiinni ja käyn katsastamassa senkin. Ainakin sitten jos vähän viilenee kelit, on meinaa hellettä piisannut - täälläkin.. 

Tuosta kuitenkin muutamat kuvat matkan varrelta, laatu täyttä lumiaa tietysti ;-)

 
Ariel on aina niin ilosena vastassa kun tuun töistä kotiin, ja kerran kun heitän sille lelua niin sitä heitelläänkin sitten koko loppuilta tasaisin väliajoin :-D
Lilla Grä :-)
Frederiikki


Ah näitä maisemia ja sitä raikkautta kunnon ukkosmyrskyn jälkeen ♥
Tässä on ystäväni Kisu, aina kun tuun kotiin tää kiehnää mussa kokoajan ja tuijottaa. Tuijottaa lisää ja lisää ja lisää :-DD
"Poni ja mä" Reijo totes mulle eilen kun lämmitin ponin sille hiittiin että tää ois mulle just passelin kokonen heppa. Vielä juuuust sillä äänensävyllä kun sanotaan "kun sä oot niin pieni".. Mhmh kyllä teki mieli sanoa että vittuileekse mutta pidinpä kuitenkin mölyt mahassani vaikka varmasti boss olis sen ymmärtänyt mutta niin, kyl te tiiätte :'-)
POSTIA MULLE!! kirjeposti on paras keksintö ikinä :-))
aamulla.

Tänään mittarissa 158 km !! Tavotteena oli 300km täyteen kolmessa viikossa mutta eipä taida täyttyä, ei ihan joka sunnuntai viitti käydä työviikonpäälle heittämässä kolmenkympin lenkkiä :-D Mutta laskeskelin vähän että 198 km tulee täyteen, mutta kahteensataan se on saatava jotenka jokupäivä laskettava kilometrin verran pidemmälle kotitienhaarasta ja mentävä vasta sitten kotiin ;-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti