torstai 19. kesäkuuta 2014

Mun Kesä

Heidoja vain taas, mitäs kuuluu? Mulle kuuluu vieläkin hyvää, hyvää ja hyvää. Oon edelleen myös tooooosi laiska bloggailemaan ja kamppailen edelleen samojen ongelmien kanssa, mutta ehkä tää tästä pikkuhiljaa :-) Töissä oon juu edelleen täällä Tupamäessä ja vielä olis kolme työpäivää jäljellä - huomenna, maanantaina ja ensiviikon lauantaina. Lomaa vietän siis välipäivät ainakin Pajupurolla ja Ylä-Kintaudella. Ehkäpä vähän kotonakin ja Äänekoskella, kuka tietää? Aika näyttää.
Ja viikon päästä sunnuntaina matkaan Kokkomäkeen, koska tämän kesän ainoa vaellusleirini starttailee silloin, kivaa! Ja sitten viikonloppu ja Ruotsiin. Hui, mihin tämä kesä"loma" hujahti taas?

Oi petäjävesi.
Töihin ei sen kummempia ihmeellisyyksiä, tosin välillä mietin että oonkohan oikeesti ravitallilla töissä, koska tälläviikolla oon ratsastanut aivan helvetisti (<-lähestulkoon) joka päivä huikeita ja ei niin huikeita heppoja, ja ajanut 3. Hmm ehkä pistetään sen piikkiin, että järveen on helpompi lähteä selästäkäsin ;-) Ja kyllä joka päivä ollaan käyty kahluuttelemassa heeboja, hyvin ja huonoin tuloksin. Terveisin pari kertaa turhan paljon kastunut ratsastaja. Onneks en ainakaan vielä oo kovin kipeeks tullut!

Grudin kanssa polskimassa.
No mitäs sitten, viikonloppu suhahti nopsasti ohi, pitkästä aikaa ihan Petäjävedellä. 
Perjantaina istuttiin iltaa kaverin luona, ja tälläkertaa taidan olla yksi harvoista joka muistaa kaiken ;-D häähää. Oli meillä vaan mukavaa vaikka olikin vähän turhan vilpoisaa. 
Lauantaina lähdettiin mökkeilemään Petiksen Mustallemerelle, syötiin äiteen synttäri ateriat sun muut, pelailtiin krokettia ja heitettiin tikkaa, kunnes illalla lähdettiin pikku-Peten (tessa) kanssa Tuhatjalkaan tutkittavaksi. Pieni lapsi tuli kipeäksi ja nyt se syö kovempia lääkkeitä kuin minä koskaan ikinä näihin tyhmiin raajavaivoihini. :-( onneksi kaikki näyttää jo aika hyvältä, vaikka lääkitys verottaa voimia ja lapsi ei ihan oma itsensä ole..

mä tossa ykspäivä.
Jaha, ja sitten juhannus. Keski kesä. Hyvä seura.  Hyvät juomat. Äänekoski. 
Eipä tässä kai muuta tarvihe sanoa. Veikkaan että tulee aika hyvä juhannus. Toisin kuin vuosi sitten. 

Hyvää Juhannusta evripati!! ja vi ses seuraavaan kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti